Elin Johansson – new HR administrator

My name is Elin Johansson and I have started to work as personnel administrator at the Department of Biology, since April 2017. My tasks is to support you with HR administration and questions you may have regarding this.

Prior to this I worked at Tetra Pak and Sony Ericsson’s HR department. I have a degree in Master of Social Science.

I live with my family in Lund. At my spare time I like to spend time with my family and to meet my friends, do exercise and to be in the nature.

Mitt namn är Elin Johansson och jag är ny som personaladministratör vid biologiska institutionen, sedan april 2017. Mina arbetsuppgifter är administration av personalärenden och support av dem. Jag sitter på Prefektkansliet i Ekologihuset, rum E-230.

Tidigare har jag arbetat på Tetra Pak och Sony Ericssons personalavdelningar. Min utbildning är en beteendevetenskaplig magisterexamen med sociologi som huvudämne.

Jag bor i Lund tillsammans med min familj. På fritiden tycker jag om att spendera tid med min familj, träffa vänner, träna och vara ute i naturen.

maj 4, 2017

Presentation