Studenter i de nya lokalerna

IDAG inviger vi de första kurslokalerna i Biologihus-projektet! Det är de ca 55 studenterna som läser Faunisitk som får vara de allra första som är i dessa lokaler. Ronald och Per har tillsammans med många andra gjort ett fantastiskt jobb för att få denna del färdig i tid. Lite orolig var jag nog när elektrikerna stod och borrade förra veckan…. men allt blev som sagt klart!

Ett antal personer sitter vid labbänkar med mikroskop. Personerna tittar in i kameran.
Studenterna på plats. Foto:Carin Jarl-Sunesson

Skrivet av Carin Jarl-Sunesson

maj 17, 2010

2 comments

1. Almut Kelber

Det kan ju tillläggas att tack vare Lasse Lundqvist, Eric Hallberg, och en dela andra kom även tusentals insekter, uppstoppade ryggradsdjur och över hundra mikroskop undervisningsmaterialet till Biologihuset i tid och packedaes upp så att studenterna hade någonting att tittas i och på!

2. Carin

Instämmer till fullo!