Sara Bengtsson – new HR administrator

Hi! My name is Sara Bengtsson and I recently started working as an HR administrator at the Department of Biology. I will support you in tasks and questions regarding HR. You can find me in room E230 at the second floor of the Ecology Building.

I have two Bachelor Degrees in Human Resources and English from Lund University and I graduated in the spring term of 2016. After my studies at the university, I started working at the HR department at an international school in Malmö. After working there for two years, I wanted to explore my options some more and was very excited when this position appeared. I am looking forward to working here, at the university where I have studied.

I live in the centre of Malmö and I commute to Lund every day. On my spare time, I like to spend time with friends and family, travel and exercise.

Sara Bengtsson – ny personaladministratör

Hej! Mitt namn är Sara Bengtsson och jag började nyligen arbeta på biologiska institutionen som personaladministratör. Det är mig ni kan vända er till när det gäller personalärenden och frågor som uppkommer kring detta. Ni kan hitta mig på prefektkansliet, rum E230, på andra våningen i Ekologihuset.

Jag har kandidatexamen inom HR samt engelska från Lunds universitet och tog examen våren 2016. Efter mina universitetsstudier började jag arbeta på HR-avdelningen på en internationell skola i Malmö. Efter att ha arbetat där i två år ville jag utforska mina möjligheter lite och blev glad över att hitta denna tjänsten. Jag ser fram emot att jobba här och det känns extra kul att jobba på universitetet där jag själv studerat.

Jag bor centralt i Malmö och pendlar varje dag till Lund. På fritiden tycker jag om att umgås med vänner och familj, träna och resa.

november 16, 2018

Okategoriserade Presentation